Kan ik een artikel retourneren? (B2C)
Als u het artikel gekocht hebt voor particulier gebruik, mag u dit binnen 14 dagen vanaf dat u de bestelling ontvangen hebt retourneren (Volgens de Wet koop op afstand).
Kan ik een artikel retourneren? (B2B)
Als u het artikel zakelijk gekocht hebt, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om te overleggen naar wat de mogelijkheden zijn. In overleg kunnen wij de bestelde producten retour nemen tegen 25% annuleringskosten mits de bestelde producten niet speciaal voor u besteld zijn.
Wat zijn de eisen voor het retourneren?
In beide gevallen moeten de artikelen in nieuwstaat zijn. Dit betekent compleet, onbeschadigd, schoon en in originele onbeschreven en onbeschadigde verpakking.
Eventuele schade aan apparatuur en/of verpakking wordt in rekening gebracht.
Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?
Ja, voor het retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Naar welk adres moet ik het retour sturen?
U kunt het retour sturen naar:
Sensor Partners BV
tav: Webshop retouren
James Wattlaan 15
5151 DP Drunen
Nederland
Graag het RMA-formulier invullen, zodat uw gegevens bij ons bekend zijn en het retourproces sneller verwerkt kan worden: https://sensorpartners.com/rma
Vragen?
Mail naar [email protected]